Nomineren kandidaten "Edmond Delhougne Penning"

De commissie Edmond Delhougne Penning was voornemens om ook dit jaar (op 10 oktober 2020) weer de uitreiking van de Limburgse genealogische "Edmond Delhougne Penning" te organiseren. Door alle maatregelen rondom de coronacrisis en het vervallen van de Genealogische Dag in Limburg zal deze uitreiking in 2020 helaas niet doorgaan.

Wij nodigen u uit om kandidaten te nomineren voor deze genealogische onderscheiding.  De voordracht dient door minimaal 3 personen te worden ondersteund.

De keuze van de genomineerden ligt in handen van een deskundige jury, die bestaat uit genealogen, historici en redacteuren. Alle juryleden hebben ruime ervaring met het verrichten van genealogische c.q. historische activiteiten en onderzoek.

Alleen de laureaat wordt bekend gemaakt.

Over selectie en uitkomst wordt niet gecorrespondeerd.

Hoe kunt u kandidaten nomineren?

Voordrachten dienen te worden gericht aan secretaris commissie Edmond Delhougne Penning, mr. A.J.A. (Alphons) Rikken

e-mail:      rikken@stggenealogie.nl

tel.:         +31 (0)6-13344400

Voor de voordracht kan gebruik worden gemaakt van het formulier  'voordracht kandidaten', op te vragen bij de secretaris.